سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسم الله الرحمن الرحیم _ ظَهَرَ الفَسادُ فی البرّ و البحر بما کَسَبَت ایدی النّاس ---------------->فساد وتباهی ، به خاطر آنچه که مردم خود انجام دادند ، در خشکی ودریا آشکار شد /روم چهل و یک -----------آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنجهاست ! پس ای برادر خوبم ! یاد بگیر که در این سیاره رنج صبور ترین انسانها باشی!---------- ساحل را دیده ای که چگونه در آینه آب وارونه انعکاس یافته است ؟ سر آن که دهر بر مراد سفلگان می چرخد این است که دنیا وارونه ی آخرت است ------------- پرستو را با گرما عهدی است که هر بهار تازه می شود . وطن پرستو بهار است و اگر بهار مهاجر است از پرستو مخواه که بماند .--------- جهان امروز در دوران انتقال از یک عصر به عصر دیگری قرار دارد و تا آنگاه که این انتقال به انجام رسد دیگر روی ثبات را به خود نخواهد دید.
   RSS  |   خانه
 
(جمعه 87/8/3 ساعت 12:36 عصر)

تست

بسم الله الرحمن الرحیم

 

عذرخواهی!

از آخرین پستی که ارسال شد مدتها میگذره و این خیلی منو ناراحت میکنه. علتش هم این بوده که نمیدونم به چه دلیلی مدیریت ارسال پست پارسی بلاگ متنهای زیاد (فکر می کنم بالای 3000 کلمه ) رو قبول نمی کرد. به همین خاطر کار منم لنگ موند. امروز که اومدم دوباره یه نگاهی بندازم دیدم اون مشکلش حل شده و حالا دوباره می تونم نوشته های سید مرتضی آوینی رو اینجا بزارم ، اگه خدا بخواد البته.

 




  • نویسنده:
  • سید مرتضی آوینی
                                                             نظرات دیگران ( )




    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 1 بازدید
    دیروز: 8 بازدید
    کل بازدیدها: 159876 بازدید

  •   مقالات مورد علاقه

  •   درباره من
  • تست - دست نوشته های سید مرتضی آوینی
    سید مرتضی آوینی
    آوینی را بهتر بشناسیم...

    Asremoaood.blogfa
    Asremoaood.parsiblog

    درباره من

  •   لوگوی وبلاگ من
  • تست - دست نوشته های سید مرتضی آوینی


  •   آهنگ وبلاگ من


  •   فهرست موضوعی

  •   مطالب بایگانی شده

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من